Miele WSF664 WCS TDos&8kg - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WSF664 WCS TDos&8kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miele wasmachine review 26-01-2023

WSF664 WCS TwinDos review

Geschreven voor: Miele WSF664 WCS TDos&8kg

Wasmachine gekocht als vervanging.
Enkele weken nu in gebruik, de wasmachine is prettig in gebruik. Het aantal wasprogramma’s is beperkter dan onze vorige, maar ruim voldoende voor normaal gebruik.
De wasmachine staat in de bijkeuken, grenzend aan de woonkamer en is gelukkig stiller dan de vorige wasmachine.
Wasmachine is voorzien van autodos, waardoor de wasmachine zelf bedenkt hoeveel wasmiddel toegevoegd dient te worden.
De verkoper gaf aangaf het mogelijk was om losse containers te kopen (2stuks) voor gebruik van eigen wasmiddel. Helaas is de handleiding hierin niet duidelijk genoeg. Er zouden instellingen gewijzigd moeten worden, de vraag wat en hoe precies staat uit bij Miele.

Pluspunten

• Stil
  • Autodosering van wasmiddel
  • 1600 toeren

Minpunten

• Onduidelijke handleiding

w**************@g******** 17-01-2023

Degelijk apparaat!

Geschreven voor: Miele WSF664 WCS TDos&8kg

Prima wasmachine., degelijk, stil, was komt er goed uit! 2x gratis wasmiddel en een voucher voor 5 flessen was een mooie verrassing voor ons. Het enige was ik mis is een kreukherstellend menu op 1400 toeren. Dit had mijn vorige machine wel. Deze machine heeft alleen 1600 op katoen was en andere programma's op maximaal 1200 toeren.

Pluspunten

• Stil
  • Vele programma's
  • Twindos voor het gemak
  • Ruime trommel

Minpunten

• Geen 1400 toeren optie. Alleen 1600 of 1200

s*************@g******** 27-12-2022

bevalt heel goed, zeker een aanrader.

Wij hebben een kapsalon en dus heel veel was, in het verleden ook een Miele wasmachine gehad en deze beviel heel goed tot hij het afgelopen zaterdag ineens opgaf na 13 jaar dagelijks soms wel 2 keer wassen, en heeft dan ook heel goed zijn best gedaan, op zoek naar een nieuwe Miele kwamen wij op WSF 664 WCS TwinDos, deze zaterdag jl. besteld en tot onze verbazing is deze gisteren op 2e kerstdag bezorgd, hoe mooi, en deze ook gelijk gebruikt zeker 4 keer achter elkaar, en zeer tevreden met het resultaat,
dat is Miele, en de droger van Miele die wij hebben voldoet ook zeer aan onze wensen, voor ons dus niet anders dan Miele.
Groet,
Wilma

Pluspunten

• heel duidelijk

Minpunten

• duurt iets langer dan de vorige

mirandadanadaisy@hotmail.com 11-11-2022

Top machine

Geschreven voor: Miele WSF664 WCS TDos&8kg

Top apparaat, makelijk in gebruik, fijn dat je geen wasmiddel meer hoeft te gebruiken ,wast goed schoon en komt er kreukvrij uit.

Het wasmiddel is ook gemakkelijk te bestellen en snel binnen

Pluspunten

• Geen wasmiddel en wasverzachter